Pages

2 Ocak 2012 Pazartesi

Elmalı Havuçlu ve Çikolatalı Kek


Malzemeler:


1 fincan damla çikolata
1 adet havuç
1 adet golden elma
1 fincan kuru üzüm
1 fincan kırılmış ceviz
1 çay bardağı çiçek yağı
5 adet yumurta ( ben 3 yumurta kullandım)
1,5 su bardağı toz şeker
1 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un 

Hazırlanışı:
 Yumurta ve şeker çırpılır.

 Ayrı bir kaba havuç ve elmayı rendelenir.
 Yumurtalı harcın içine havuç, ceviz, üzüm, çikolata ve elmayı ekleyip karıştırılır.
 Kabartma tozu ve unu karıştırıp ilave edilir.
 Yağlanmış ya da yağlı kağıt serilmiş kalıba karışımı koyup160 derecelik fırına verilir.


Kaynak:Oktay Ustanın mutfağından kitabı

6 yorum:

LeylaK dedi ki...

çok güzelll kabarık kabarık süper :) ellerine sağlık. nice seneler.

Leyla'nın Kahve Dükkanı

anne eli gibi dedi ki...

e daha ne olsun,içinde ne arasak var,nefis bir kek olmuş ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Canım kekin nefiss görünüyor.
Çayımın yanında olmalıydı bir dilim..
Ellerine sağlık.

Beni düşünüp mimlediğin içind eteşekkür ederim canım..
Sevgiler.

kurabiyeevim dedi ki...

Ellerinize sağlık.. Nefis görünüyor.. Cuma günü misafirim var.. Not ettim tarifi, yapacağım bende:)Çayın yanına iyi gidecek..

Çekilişime bekliyorum..:)
http://www.kurabiyeevim.com/sevgililer-gunune-ozel-cekilisimiz/

Çiçeklendim dedi ki...

Enfes gözüküyor.:)) Ellerinize sağlık:)

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık

Labels