Pages

6 Mayıs 2009 Çarşamba

Sakallı İpten Hediyelik Kutu






Konya'ya gidişimiz biraz apar topar olduğu için teyzeme hediye alamadım diye üzülüyordum.Aklıma sakallı ipten kutu yapmak geldi.
Teyzem kırmızıyı sevdiği için kırmızı ip aldım.Yatak odasında taraklarını ya da tokalarını koyar diye düşünerek böyle bir kutu hazırladım.Teyzem çok beğendi, salonu kırmızı olduğu için salona sehpanın üzerine koydu.
Yapımı yaklaşık 2-3 saat sürüyor.Siz de sevdiklerinize ya da kendinize yapabilirsiniz.
Gerekenler:
2 sakallı ip ( kirpi ip de diyorlar)
Bir yoğurt kovası
İğne ya da tığ
Kurdele
Önce kovanın altı yuvarlak olarak kesilir.Sakallı ip bir kere bağlanıp etrafına sarılır.Sonra kestiğimiz alt kısmın da altı yuvarlak delinir.Yine iyice iple sarılır.Tığ ya da iğne ile altı dikilir.
Arasına kurdele geçirilir.Hediyeniz hazır.





9 yorum:

Unknown dedi ki...

çok şık bir hediye olmuş.ellerine saglık.

TATESAL dedi ki...

Çok güzel canım bende yaptım bunlardan,kızlarımın odalarına yeşil ve pembe...Bende beklerim..tatesal.blogspot.com

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok hoş bur düşünce ama kurdelesı siyah veya koyu kırmızı olsa daha şık ve ağır olurdu..

Emeklerine sağlık..

Unknown dedi ki...

anneler günün kutlu olsun.sevdiklerinle beraber ve mutlu geçirecegin nice anneler günü dilegiyle.hep sevgiyle kal.

Haydi mutfağa dedi ki...

teşekkürler eylem ve tatesal.
paptya prenses fikir için sağol.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş.
Elinize emeğinize sağlık.
Hediye deyince ille onca para vermek gerekmezki.
Hem böyle emek verilmiş hediyeler daha makbul bence.
Sevgiler

Esselam dedi ki...

Ellerine sağlık.Ben de yapmak istiyorum.Bir kovaya ne kadar ip gidiyor?

Haydi mutfağa dedi ki...

teşekkürler şanslı ve esselam

esselam 2 yumak almanı öneririm. yaklaşık 1,5 yumak gidiyor.

Adsız dedi ki...

elinize saglık ben birtek tabanı nasıl kapatıyorsunuz onu anlamadım cevap verirseniz sevinirim

Labels