Pages

8 Ocak 2009 Perşembe

Meyve sulu Pasta



Malzemeler:

2 yumurta

4 kaşık nişasta

11 çorba kaşığı şeker

3 bardak meyve suyu

1 paket kakaolu petibör

Bu tarif aslında 1 limon rendesinden yapılıyordu :))

Ben tarifi değiştirip 3 bardak su yerine 3 bardak karışık meyve suyu kullandım.

Hafif , güzel bir tatlı oldu.

Bir tencerede yumurta çırpılıp şeker eklenir,çırpılır.Meyve suyu ve nişasta eklenip ocak açılır.Muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir.

Borcama kakaolu petibörler dizilir.Pişen sıcak muhallebi bisküvilerin üzerine dökülür.

Soğuyunca buzdolabına koyulur.

Afiyet olsun.

1 yorum:

leyya dedi ki...

eline sağlık arkadaşım pratik bir tatlı olmuş..ekmeciklerde çok güzel görünüyorlar.afiyet bal şeker olsun..simiti de şiddetle tavsiye ediyorum.ben iki gün ardarda pişirdim.. yine kıvranıyorum ama evde susam kalmamış)

Labels