Pages

20 Ocak 2009 Salı

Elimden Ne Gelir Demeyin,sahipsiz olmadıklarını bilsinler

Fotoğraf: http://www.flickr.com/photos/fnur/


Bu yazı Flickr DosTR grubundan alınmıştır.


"ELİMDEN NE GELİR DEMEYİN.SAHİPSİZ,KİMSESİZ OLMADIKLARINI BİLSİNLER.
BU DA ONLAR İÇİN BİR UMUT"

Geçtiğimiz Günlerde Mustafa İslamoğlu Hilal Tv'de Vahyin Penceresi-Gazze Özel Programında Yaptığı Çağrıda Gazze'li Kardeşlerimizi Aramak İçin Verdiği Numara İle Yeni Bir Kampanya Başlatmış Oldu.

Verdiği 8 Haneli Numaradan Sonra Çevirilecek Rastgele 5 Numara İle Gazze'de Yaşayan Herhangi Birisine Ulaşılabileceğini Belirten İslamoğlu, "Arapça Veya İngilizce Bilmiyorsanız Dahi İnsani Diliniz İle Ağlayarakta Onların Yanında Olduğunuzu Gösterebilirsiniz" Dedi.
Türkiye'deki Müslümanlar Tarafından Aranan Gazze'liler Gelen Telefonlara Karşı Sevinç Ve Teşekkürle Cevap Verdiler.Telefon Kampanyası Hızla Yayılırken Sadece Türkiye'de Değil Diğer İslam Ülkelerindede Aynı Kampanyanın Başlatıldığı Belirtiliyor.

Gazze'yi Aramak İçin Ne Yapmalıyız?

00970828***** Noktalı yerlere rastgele ekleyeceğiniz 5 numara ile karşınıza Gazze'li kardeşlerimiz çıkacak.Arapça Veya ingilizce Bilmiyorsanız Gazze'lilere Söyleyebileceğiniz Birkaç cümle şunlar:
Hel hünâ gazze?Orası gazze mi?
--Naam (Evet) / La (Hayır)

Hel ente filistin ev İsrail?Siz filistinli misiniz yada israilli?
Nehnu Asifun cidden,Sizin için gerçekten üzülüyoruz

Nehnu ned'u ileyküm kesîranSizin için çokca dua ediyoruz
La e'rifu arabiyyünBen arapça bilmiyorum

Ene türkiyyün

Ben türküm

ALLAHu hezzemel israil
Allah israili hezimete uğratacak

Lanetallâhi alel israil
Allah'ın laneti israil üzerine olsun

İnşâALLAHu gahhara israil
inşâalah israili kahretsin

Nehnü acizun
Biz aciziz

Entüm şehidün
Siz şehitsiniz

ALLAHu yensurukum
Allah size yardımın etsin

İnnALLAHe meassâbirîn
Allah sabredenlerle beraberdir."


Dostr Grubunda bir arkadasin paylastiklari:

birkaç saat önce denedim bu numaranın sonuna birkaç rastgele numara ekleyerek ve :
ben ilk aradığımda bir bey çıktı..selam verdim, aleykum selam ve berekatuhu dedi, sonra orasının gazze olup olmadığını sordum 'naam' (evet) dedi, nereden aradığımı sordu, fi devlet'il arabiyye..? ( arap devletinden mi) dedi..la (hayır) dedim..fiy Turkiyya.., ene turkiyyun (ben türkiyeliyim) dedim..'ehlen ve sehlen ( merhaba, hoşgeldin) dedi ..nahnu asifun ve acizun cidden dedim..üzgün ve aciz olduğumu belirttim..şükran kesiran (teşekkür ederim) dedi..(İnşa'Allahu gahhara israil! ) Allah İsrail'i kahretsin dedim..inşa'Allah dedi..dualarımızın onlarla olduğunu ve Allah'ın sabredenlerle birlikte olduğunu söyledikten sonraben , (şükran kesiran) çok teşekkür ederim dedi, son olarak selam verdim..o da selamımı alıp, teşekkür etti..
elbette her türlü yardım ediyoruz fakat onlarla direkt irtiba kurmak çok ayrı bir hissiyat, sanki oradasınız gibi hissediyorsunuz..ben bir bayan, iki tane de bey ile konuşma fırsatı bulabildim..inanın çok fazla birşey söylemeniz yada bilmeniz gerekmiyor..burada yazılanları yavaşça, anlaşılabilecek şekilde söylerseniz zaten size 'inşallah, amin, şükran , aleykum selam ..gibi kısa cevaplar veriyorlar..
herkesin en az bir kez bu deneyimi tatmasını isterdim..insanların ses tonlarından ne kadar duygulandıklarını, yalnız olmamanın verdiği tok ses tonunu duymak, hissetmek.. hepsinden en önemlisi ..aynı anda 'amin!' demek, aynı hissiyatla..çok ayrı bir duygu..
Allah'ın selamı ve inayeti üzerimize olsun..ve inşallah, farklılığımızı arttırsın, yeniden ümmet olduğumuzu anımsayalım ve artık bu bilinçle, bu işe dur diyelim..
muhabbetle..

1 yorum:

SELDA dedi ki...

ALLAH razı olsun paylaşman güzel oldu cesaret edemiyordum yüreklerndirdin sevgiler .

Labels