Pages

11 Ocak 2014 Cumartesi

Yumurtasız Mozaik Pasta



Malzemeler (3 kişilik )

50 gr tereyağı
1 paket kakaolu petibör
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı tozşeker

Tereyağını eritip şeker ve süt ekleyin. 
( eşim A101 den keçi sütü aldığı için keçi sütü ile yaptım)
2-3 dk pişsin
Soğurken derin bir cam kasede petibörleri kırın. Soğuyan karışımı ekleyin
Buzdolabı poşetine silindir şekil verip
Buzluğa atın
2-3 saat sonra servise hazır ( kızım sabırsız olduğu için 1,5 saat sonra yedik biz )
Afiyet şifa olsun


2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Bin aydan daha mübarek bu gece de bütün dualarınızın kabul olması dileğiyle...

Hayırlı Kandiller :)

MyTaste dedi ki...

Merhabalar,
Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.

Labels